6 Mart 2014 Perşembe

hayalin içinden..

ve şimdi hayalin içindeyiz..

araba kullanmayı henüz öğrenmiş sevgilimin beyaz kangoosunun terkisine oğlumla birlikte gülen gözlerle -korkusuzca- atlayıp geldiğimiz yeniköy'den yazılıyor bu satırlar..

mutfakta oturuyorum şimdi, avluda serhat ve firuze keyif yapıyorlar. az ileride ufuk ve mustafa birşeyler topluyorlar sanırım, odamızın hemen önünde mahir etrafa bakınıyor, gustav yatağında uyukluyor, ben yazı yazıp kahve içiyorum, zaman ağır akan bir su gibi, kararlı bir duruluk içinde.

sabah yedide açılmış gözlerim siestaya az sonra hazır olacak gibiler..

erken kalkan yol alıyor.. sobalı evde büyüyen de : ) kalktığım gibi sobayı yakıyorum, mutfak ısınıyor. mustafayla ekmek tutuyoruz, pizza hazırlıyoruz, misafirlerimiz gelecek. bahçeden kahvaltı için yeşillik toplama işi bana kalıyor, pek seviniyorum. bu esnada serhat ve firuze yumurtaları toplayıp getiriyorlar - yumurtadan vazgeçeceğimi düşündüğüm için bu beni pek heyecanlandırmıyor, zira yumurtanın kokusuna henüz vurulmuş değilim- mahir kart olduğunu iddia ettiği turpları kesiyor. steve, monik ve ufuk da gelince sofraya oturuyoruz. gün öyle bir başlıyor ki, kendimi yumurtaya aşık olmuş buluyorum, tahin pekmezle sevişmek gibi arzulara sürükleniyorum.. önceki gece berkayla konuştuğumuz tüketiciyle üreticiyi buluşturma konusunu daha da önemli bulmaya başlıyorum..

herşey çok yeni. aldığımız nefes de dahil, biz de yenileniyoruz her saniye.

dostların arasındayız, güneşin sofrasındayız...

3 yorum:

  1. yeni doğmuş bir çocuk gibi mutlu ve umutlu kelimelerin, güneşin tüm aydınlığı doğmuş içine, "yaşamak" kelimesi daha bir anlamlı artık...

    YanıtlaSil
  2. Caanım Ilgınım.. Ah canımın içi :) <3
    (Diyecek bişi yok modu)

    YanıtlaSil
  3. Afiyet şeker ola! Nefis aksın günleriniz aşkla...Heyecanla izliyor olacağız sizi :) Tahin pekmez aşkına! <3

    YanıtlaSil